Шановні Абоненти!
Ми постійно працюємо над тим, щоб Вам було зручно використовувати послуги Інтертелеком. Більшість питань, пов'язаних з обслуговуванням Вашого корпоративного договору, можна вирішити без візиту в офіс.
Умови Дистанційного обслуговування
Для організації дистанційного обслуговування потрібно виконати чотири прості кроки:
1. Роздрукуйте і заповніть Додаткові угодни по обслуговуванню для інтернет послуг або Додаткові угоди по обслуговуванню для голосових послуг
2. Передайте його в ТОВ "Інтертелеком" будь-яким зручним для Вас способом:
- надішліть на поштову адресу: 65007, Україна, м Одеса, вул. Мала Арнаутська, 66;
- принесіть оригінал в Центр обслуговування абонентів;
- віддайте Вашому менеджера по роботі з бізнес-абонентами.
Управління послугами Дистанційного обслуговування при зверненні до Центру інформаційної підтримки
Перелік операцій, які виконуються в рамках Дистанційного обслуговування при зверненні до Центру інформаційної підтримки:
- Блокування абонентського номера;
- Надання обіцяного платежу (при наявності копії платіжного доручення);
- Зміна тарифних планів;
- Підключення / відключення тарифних опцій / пакетів послуг;
- Підключення / відключення / зміна додаткових послуг, зокрема: (доставка рахунку; голосова пошта; відправка Актів виконаних робіт; автоматична реєстрація в особистому кабінеті; переадресація виклику; інтернет-доступ; SMS входить / виходить);
- Підключення / відключення послуги "Роумінг";
- Щомісячна розсилка звітних документів;
- Зміна облікових даних (фактична адреса);
- Надання звітних документів в електронному вигляді (щомісячний акт виконаних робіт, рахунок, Акт звірки рахунків);
- Скарги на обслуговування;
- Відмова від конвергентного номера;
- Обнулення доступу в особистий кабінет.
В особистому кабінеті Ви можете Управляти послугами по Вашому корпоративним договором:
- Отримувати інформацію про стан особового рахунку;
- Отримувати інформацію про необхідну суму поповнення особового рахунку, про рух по особовому рахунку за обраний період;
- Отримувати такі документи: рахунки;
- Переглядати інформацію про реєстраційних даних підприємства;
- Підключати / відключати додаткові послуги, доступні для ТП;
- Складати заявку на перехід на інший ТП;
- Завантажувати в електронному вигляді документи для підписання бізнес-абонентом (абонентський договір, Додаткові угодни по обслуговуванню для інтернет послуг, Додаткові угоди по обслуговуванню для голосових послуг);
- Направляти заявку на доподключення.