Шановні абоненти! Для вашої зручності на цій сторінці зібрані типові документи, що містять основні положення взаємодії абонентів та компанії. Ознайомитися з ними онлайн або завантажити для читання на вашому пристрої можна за посиланнями нижче.

Абонентський договір для юридичних осіб про надання послуги доступу до Інтернету;

- умови надання послуг Інтертелеком


Послуги мобільного 3G інтернету

- абонентський договір для фізичних осіб про надання послуги доступу до Інтернету;

- абонентський договір для юридичних осіб про надання послуги доступу до Інтернету;

- правила надання та отримання послуги з доступу до Інтернету;


Послуги фіксованого зв'язку (прямий міський номер)

- абонентський договір для фізичних осіб про надання телефонного зв'язку з використанням фіксованого абонентського радіодоступу стандарту CDMA;

- правила надання та отримання послуг телефонного зв'язку з використанням фіксованого абонентського радіодоступу.

Послуги мобільного зв'язку (номер 094)

- абонентський договір для фізичних осіб про надання послуг рухомого (мобільного) телефонного зв'язку стандарту CDMA;

- абонентський договір для юридичних осіб про надання послуг рухомого (мобільного) телефонного зв'язку стандарту CDMA;

- правила надання та отримання послуг рухомого (мобільного) зв'язку.

Послуги домашнього Wi-Fi

- договір для фізичних осіб про надання телекомунікаційних послуг з використанням безпроводового доступу із застосуванням технології Wi-Fi.

- договір для фізичних осіб про надання телекомунікаційних послуг з використанням безпроводового доступу із застосуванням технології GEPON.

Для всіх типів послуг Договір про надання послуг укладається при підключенні на контрактну форму обслуговування.


Інформація щодо терміну дії абонентського номера.

  1. Термін дії номера для інтернет абонентів становить 12 місяців з моменту останньої активності*.
  2. Термін дії абонентів міської та мобільної нумерації складає 12 місяців з моменту останньої активності*.
  3. Термін дії тарифного плану "Гаманець" складає 1 місяць з моменту останньої активності**.

*Абоненти міської, мобільної нумерації та інтернет абоненти можуть відновити номер протягом 12 місяців у Центрі обслуговування абонентів, пройшовши процедуру ідентифікації. Після цього періоду номер підлягає відключенню без можливості відновлення.

**Абоненти тарифного плану "Гаманець" можуть відновити номер протягом 1 місяця з моменту останньої активності в Центрі обслуговування абонентів, пройшовши процедуру ідентифікації. Після закінчення цього періоду номер підлягає відключенню без можливості відновлення.

Активністю вважається списання коштів за будь-яку послугу, у тому числі списання АП.