Шановні абоненти! Для вашої зручності на цій сторінці зібрані типові документи, що містять основні положення взаємодії абонентів та компанії. Ознайомитися з ними онлайн або завантажити для читання на вашому пристрої можна за посиланнями нижче.
Абонентський договір для юридичних осіб про надання послуги доступу до Інтернету;
- умови надання послуг Інтертелеком
- абонентський договір для фізичних осіб про надання послуги доступу до Інтернету;
- абонентський договір для юридичних осіб про надання послуги доступу до Інтернету;
- правила надання та отримання послуги з доступу до Інтернету;
- абонентський договір для фізичних осіб про надання телефонного зв'язку з використанням фіксованого абонентського радіодоступу стандарту CDMA;
- правила надання та отримання послуг телефонного зв'язку з використанням фіксованого абонентського радіодоступу.
- абонентський договір для фізичних осіб про надання послуг рухомого (мобільного) телефонного зв'язку стандарту CDMA;
- абонентський договір для юридичних осіб про надання послуг рухомого (мобільного) телефонного зв'язку стандарту CDMA;
- правила надання та отримання послуг рухомого (мобільного) зв'язку.
- договір для фізичних осіб про надання телекомунікаційних послуг з використанням безпроводового доступу із застосуванням технології Wi-Fi.
- договір для фізичних осіб про надання телекомунікаційних послуг з використанням безпроводового доступу із застосуванням технології GEPON.
Для всіх типів послуг Договір про надання послуг укладається при підключенні на контрактну форму обслуговування.
Інформація щодо терміну дії абонентського номера.
*Абоненти міської, мобільної нумерації та інтернет абоненти можуть відновити номер протягом 12 місяців у Центрі обслуговування абонентів, пройшовши процедуру ідентифікації. Після цього періоду номер підлягає відключенню без можливості відновлення.
**Абоненти тарифного плану "Гаманець" можуть відновити номер протягом 1 місяця з моменту останньої активності в Центрі обслуговування абонентів, пройшовши процедуру ідентифікації. Після закінчення цього періоду номер підлягає відключенню без можливості відновлення.
Активністю вважається списання коштів за будь-яку послугу, у тому числі списання АП.