Оператор «Інтертелеком» цінує своїх постійних абонентів, тому докладає максимум зусиль для того, щоб зробити спілкування більш комфортним і вигідним.
Для абонентів тарифних планів, підключених на пряму обласну, районну, мобільну і віртуальну нумерацію оператор «Інтертелеком» надає нову програму лояльності «Найкраще спілкування».
Скориставшись пропозицією програми лояльності абоненти можуть отримувати не лише задоволення від спілкування, а й винагороду.
Використання бонусів
Програма «Бонусні хвилини»
Як стати учасником програми лояльності
Використання бонусів
Беручи участь в
програмі лояльності і отримуючи бонуси, абоненти можуть користуватися послугами
зв'язку від оператора «Інтертелеком», не витрачаючи на це додаткових коштів.
Нараховані бонуси за програмою
лояльності можна використовувати на наступні послуги зв'язку:
- вихідні дзвінки
понад пакет на мобільні мережі операторів України,
дзвінки на 0800, 0900 та супутникові системи зв'язку, міжміський зв'язок, дзвінки по області, дзвінки
на місцеві міські номери, дзвінки в мережі Інтертелеком і на мобільні
номера з кодом 094;
- відправка SMS по всьому
напрямками;
- передача факсу,
прийомфаксу;
Алгоритм витрачання бонусів для абонентів голосових
услуг
(обласна і районна нумерація): в разі наявності голосових або грошових бонусів на особовому
рахунку абонента, тарифікація вихідних дзвінків проводиться в такому порядку
- першими використовуються передплачені пакетні хвилини з телефонного номера,
далі голосові бонуси з телефонного номера, далі бонуси у грошовому вираженні
з телефонного номера і потім бонуси у грошовому вираженні з особового рахунку.
Нараховані бонуси не підлягають зняттю з особового рахунку абонента в
грошовому вираженні.
Програма «Бонусні хвилини»
В рамках програми лояльності
«Світ Інтертелеком» продовжує діяти для абонентів, які брали участь в
ній до 01.04.2012.
За кожний повний рік перебування в статусі абонента оператора
«Інтертелеком», такому абоненту щомісячно нараховуються безкоштовні хвилини
для вихідних дзвінків на місцеву мережу та мережу «094»:
Абонентський стаж*
|
Кількість бонусних хвилин **
|
Від 1 року до 2-х років
|
20
|
Від 2-х років до 3-х років
|
40
|
Від 3-х років до 4-х років
|
60
|
Від 4-х років до 5 років
|
80
|
Від 5-и до 6 років
|
100
|
Від 6-и до 7 років
|
120
|
Від 7-и років та вище
|
140
|
*Абонентський стаж - період користування абонентом телекомунікаційними
послугами ТОВ «Інтертелеком». Виняток становлять: абоненти, з якими
були розірвані договори в результаті несплати абонентської плати в
Протягом двох місяців, а потім повторно підключені.
В цьому випадку абонентський стаж вступає в дію (відраховується) з моменту дати повторного включення.
**За кожен рік обслуговування в мережі «Інтертелеком» Абоненту додається
додатково 20 безкоштовних хвилин для вихідних дзвінків на місцеву мережу та
мережу «094». Максимальна кількість бонусних хвилин становить 140
хвилин.
У програмі беруть участь абоненти прямої обласної та районної нумерації оператора
«Інтертелеком», які обслуговуються в комерційних голосових тарифних
планах.
Як стати учасником програми лояльності
Взяти участь або відмовитися від програми
лояльності «Найкраще
спілкування »можна будь-яким з
наданих способів:
- активувати в особистому кабінеті
- відправити SMS на номер 094-111-3232 з
текстом "YES" (принять участие) або "
NO" (отказаться)
- зателефонувати до Центру інформаційної підтримки та
замовити програму
- замовити в Центрі обслуговування абонентів або
дилерських точках продажів
Програма лояльності «Найкраще спілкування» доступна для активації фізичним і
юридичним особам, які обслуговуються на комерційних тарифних планах
обласної, районної, мобільної та віртуальної нумерації.
Програма лояльності не надається
абонентам корпоративних тарифних планів.