Послуга "Переадресація" дозволить Вам не пропустити важливий дзвінок, коли Ви знаходитесь поза зоною покриття оператора “Інтертелеком”, коли Ви не можете відповісти на дзвінок або Ваш термінал відключений.
Ця послуга дозволить Вам не пропустити
важливий дзвінок, коли Ви знаходитесь поза зоною покриття оператора
“Інтертелеком”, коли Ви не можете відповісти на дзвінок або Ваш термінал
відключений.
Виклик, який надходить на Ваш термінал, може бути переадресований на апарат будь-якої телефонної мережі, у тому числі на міжнародний номер. Встановлена переадресація не перешкодить здійснювати з Вашого апарату вихідні дзвінки.
Існують наступні види переадресації:
Як управляти послугою «Переадресація виклику»
Увімкнення переадресації на терміналі можливо наступним чином:
ТИП ПЕРЕАДРЕСАЦІЇ | АКТИВАЦіЯ | ДЕАКТИВАЦіЯ |
БЕЗУМОВНА | наберіть *21 номер телефону та натисніть ВИКЛИК | наберіть #21 та натисніть ВИКЛИК |
ЗА НЕВІДПОВІДІ АБОНЕНТА | наберіть *61 номер телефону та натисніть ВИКЛИК | наберіть #61 та натисніть ВИКЛИК |
ЗА ЗАЙНЯТОСТІ НОМЕРУ | наберіть *67 номер телефону та натисніть ВИКЛИК | наберіть #67 та натисніть ВИКЛИК |
ЗА НЕВІДПОВІДІ АБОНЕНТА + ЗА ЗАЙНЯТОСТІ НОМЕРУ | наберіть *034 номер телефону та натисніть ВИКЛИК | наберіть #034 та натисніть ВИКЛИК |
Де номер телефону це:
Вартість послуги
Щомісячна абонентська плата:
Разова плата за хвилину переадресованого дзвінка становить 0 грн
Як активувати
Підключити послугу "Переадресація" можна будь-яким із способів: