Національна комісія з регулювання зв’язку та інформатизації опублікувала на своєму офіційному сайті: (http://www.nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=99&id=1308&language=ru) статистику за якістю звя’зку, що надавався мобільними операторами за першу половину 2017 року.
Досліджуваними операторами були: Київстар, Vodafone Украина, lifecell,3mob, Інтертелеком и PeopleNet.
Серед усіх операторів, лише абоненти Інтертелеком завжди згодні з рахунком, що виставляється їм на оплату послуг.
Більш усього скраг на некоректність отриманих рахунків було у операторів Укртелеком та Київстар.
Що стосується такого стандарту, як роз’єднання дзвінків за технічнимим причинами, то і тут Інтертелеком може пишатися тим, що за даними незалежного дослідження у нього не було жодного розриву зв’язку.
Найгірший показник за якістю звя’зку має lifecell — 1,2 % викликів закінчується незаплановано.
У такого стандарта якості зв’язку, як з’єднання з передачою даних, пальму першості теж взяли Інтертелеком.
Треба відзначити такий важливий факт, що дослідження оператора Інтертелеком проводилось незалежним агентством. Усі інші мобільні оператори проводили дослідження самостійно.
Залишайтеся завжди на зв’язку з самим крупним і надійним CDMA-оператором Інтертелеком та будьте впевнені в якості свого зв’язку!