Інтертелеком став ще на крок ближче до своїх абонентів: оператор запустив паблік-аккаунт в месенджері Viber.
Як повідомляє прес-служба компанії, основною метою створення паблік виступає персоніфікована взаємодія з існуючими та потенційними абонентами. Завдяки такому підходу, оператор зможе оперативно реагувати на запити користувачів і вирішувати сервісні питання.
Крім спілкування з оператором в чат-діалозі, передплатники аккаунта будуть отримувати актуальні новини компанії, акційні пропозиції та інформацію про запуск нових послуг і продуктів.
Знайти аккаунт Інтертелеком в Viber можна в пошуку месенджера під назвою "Intertelecom".
"Для зручності роботи з абонентами ми використовуємо найрізноманітніші канали комунікації. Відтепер наші клієнти зможуть задавати питання і отримувати на них відповіді в Viber. При необхідності користувач зможе відправити не тільки повідомлення, але і скриншот, що значно прискорить вирішення запиту ", - прокоментував Андрій Семенов, директор Департаменту абонентського обслуговування ТОВ" Інтертелеком ".