Шановні абоненти.
Компанія «Інтертелеком» продовжує процеси трансформації та оптимізації надання послуг та мобільних сервісів. На даному етапі інформуємо вас про те, що в зв’язку з реорганізацією телекомунікаційної мережі, з 01.07.2021 року ТОВ «Інтертелеком» обмежує надання телефонного зв’язку за технологією CDMA у Вінницькій, Житомирській, Київській та м. Київ, Кіровоградській, Миколаївській, Полтавській, Сумській, Харківській, Херсонській, Хмельницькій, Черкаській та Чернігівській областях.
Захищаючи інтереси споживачів, а також з метою збереження їх прав на отримання телекомунікаційних послуг, ТОВ «Інтертелеком» та ПАТ «Укртелеком» домовились про переоформлення частини номерного ресурсу для продовження надання послуг фіксованого телефонного зв’язку абонентам у вказаних вище регіонах в GSM мережі ПАТ «Укртелеком» .
Розуміючи необхідність користування послугами голосового телефонного зв’язку, ми пропонуємо вам продовжити користування послугами в одному з двох стандартів:
При наявності пільг на надання телефонного зв’язкувони будуть збережені.
Якщо ви бажаєте зберегти свій номер телефону таким способом, будь-ласка, виконайте наступні кроки:
Для абонентів – фізичних осіб
- контактний номер телефону;
- e-mail;
- адреса доставки;
- згода на перехід та передачу персональних даних.
Обов’язковою умовою є отримання SIM карти власником номеру з документом, що посвідчує особу.
Деталі про використання послуг зі збереженням номера в мережі «Укртелеком» для фізичних осіб. Також на сайті Ви можете ознайомитися з Договором на надання телекомунікаційних послуг за посиланням: https://ukrtelecom.ua/internet/docs
Для абонентів – юридичних осіб та ФОП
- направити в корпоративний відділ «Інтертелеком» згоду на перехід та передачу інформації (даних) з вказанням контактних даних представника компанії;
- протягом 5 робочих днів з моменту оформлення відповідного запиту з вами зв’яжеться менеджер «Укртелеком», який надасть всю необхідну інформацію про подальше використання послуги телефонного зв’язку зі збереженням номеру.
Обов’язковою умовою є отримання SIM карти контактною особою компанії з документом, що посвідчує особу.
Деталі про використання послуг зі збереженням номера в мережі «Укртелеком» для юридичних осіб. Також на сайті Ви можете ознайомитися з Договором на надання телекомунікаційних послуг за посиланням: https://ukrtelecom.ua/internet/docs. Додатково до тарифного плану щомісяця надаються безкоштовні 120 хвилин дзвінків на мобільні номери протягом дії тимчасового тарифного плану.
До 01.07.2021 ви можете продовжити користування послугами за технологією CDMA на стандартних умовах оператора «Інтертелеком». Проте, оператори «Інтертелеком» та «Укртелеком» не гарантують збереження абонентського номера для подальшого використання, у випадку, якщо номер у зазначенні терміни не буде переоформлений для надання послуг телефонії в мережі «Укртелеком».
Для інтернет абонентів всі послуги продовжують надаватися без змін на стандартних умовах.
Ми цінуємо кожного абонента, який був з нами протягом усього періоду діяльності компанії.
Детальна інформація по телефону служби підтримки абонентів для фізичних осіб – 094 50 50 750, для юридичних осіб – 094 50 50 800.
Прес-служба ТОВ «Інтертелеком»